NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جودة القصص الحالية

• ٪100

الأصوات: 1 4.0%
  • ٪75

الأصوات: 2 8.0%
  • ٪50

الأصوات: 10 40.0%
  • ٪25

الأصوات: 5 20.0%
  • ٪5

الأصوات: 4 16.0%
  • .

الأصوات: 3 12.0%

• مجموع المصوتين
    25
فيه كتير بصراحه كويس
زي قصة الباشا و قصة الحرب و الجنس و الغموض و وصفة طبق القوة و تحت تأثير الشهوة و كتير و طبعا مش هنسي مارڤل هي من المنتدي القديم بس حلوة
ايوة مارڤل حلوة فعلا و كنت اتمني كاتبها الاصلي يكملها

• حبيته
التفاعلات: أحمد عمار
شايف ان بقي ناس كتير بتشتكي ان مفيش تجديد في القصص و اغلب الافكار هي هي مش زي المنتدي القديم كان كله ابداع و كتاب كبار
مع احترامي طبعآ لكل الكتاب الموجودة و مش قصدي اقلل من شأن اي كتاب

شايف جودة القصص الحالية كويسة بنسبة كام في الميه ؟٪
المشكلة ان الكتاب الجداد معتبرينا حمير وانهم بس الي بيفهمو ولمى بنقول ان قصة وحشة بنبقي غيرانين وبتاع

المشكلة ان الكتاب الجداد معتبرينا حمير وانهم بس الي بيفهمو ولمى بنقول ان قصة وحشة بنبقي غيرانين وبتاع
هي دي طبيعة البشر يا صاحبي عارف انت لو في قصة مش حلوة و دخلت لصاحبها قولتهالو وش كدا اكيد هيزعل و يقولك متقراش و بتاع

لكن لو دخلت قولتله حلوة بس العيب ان فيها كذا و كذا هيقنتع

• حبيته
التفاعلات: الزعيــــــــم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: أحمد عمار
شايف ان بقي ناس كتير بتشتكي ان مفيش تجديد في القصص و اغلب الافكار هي هي مش زي المنتدي القديم كان كله ابداع و كتاب كبار
مع احترامي طبعآ لكل الكتاب الموجودة و مش قصدي اقلل من شأن اي كتاب

شايف جودة القصص الحالية كويسة بنسبة كام في الميه ؟٪
في نظري المتواضع أن هذا الموضوع قابل للنقاش.. فليس من السهل الحكم على قصص المنتدى لعدة أسباب.. أولها أن الحكم ليس من حقنا كقراء، نستطيع تقديم وجهة نظرنا في قصة أو مجموعة من القصص، لكننا لا نقدر أن نعمم لأننا ببساطة لا نقد ولن نتمكن من قراءة كل القصص، وعددها يقارب 2500 قصة .

مع الاحترام لكل الموجودين

لازم يكون في واقعيه شويه سواء عربي او انجليزي للي يقدر يفهمها هتكون في اقبال اكتر من جنسيات مختلفه مش عرب بس

يعني توسيع النشاط شويه

تحياتي

• عجبني
التفاعلات: جينجر
الموضوع مش جديد لكن لما ننزل قصص جميلة ما بيكونش هناك تشجيع.. طبعا الخاص بيكتبو عجبتني القصة و و و. لكن الراحد بيمل! كنت منزل قصص كثيرة زمان.
الان مش حعمل مجهود الصراحة لان القصص الجيدة بتغرق في كم القصص الاخرى

• عجبني
التفاعلات: round trip to org
الموضوع مش جديد لكن لما ننزل قصص جميلة ما بيكونش هناك تشجيع.. طبعا الخاص بيكتبو عجبتني القصة و و و. لكن الراحد بيمل! كنت منزل قصص كثيرة زمان.
الان مش حعمل مجهود الصراحة لان القصص الجيدة بتغرق في كم القصص الاخرى
كلام حضرتك عين العقل، وهو ينطبق خصوصا على القصص المكتوبة بالعربية الفصحى

كلام حضرتك عين العقل، وهو ينطبق خصوصا على القصص المكتوبة بالعربية الفصحى
انا كتبت فصحى و كتيت قصص بالتونسي
و فمنتديات تانية فرنسي… القصص تفريبا هي هي… لكن المتابعين بالفرنسي بيشجعو احسن!

انا كتبت فصحى و كتيت قصص بالتونسي
و فمنتديات تانية فرنسي… القصص تفريبا هي هي… لكن المتابعين بالفرنسي بيشجعو احسن!
طبيعي يشجعوا عشان دي بلهم الأصلية، الناس عندنا لسه بدايتهم ما كملتش ومش بيميزوا.. استنى لما القصة الجنسية بتفرض نفسها، وتنتشر.. احنا لسه في وضع الممنوعات، ممكن تدخن حشيش وتسرق ناس ولا تحكيش قصص جنسية

طبيعي يشجعوا عشان دي بلهم الأصلية، الناس عندنا لسه بدايتهم ما كملتش ومش بيميزوا.. استنى لما القصة الجنسية بتفرض نفسها، وتنتشر.. احنا لسه في وضع الممنوعات، ممكن تدخن حشيش وتسرق ناس ولا تحكيش قصص جنسية
انا بفكر انزل قصصي كتاب بالعربي 😇

بلاش يا صديقي لو هي قصص جنسية مفيش اي ناشر حيقبل ينشرها لك
مش ديما بتحتاج ناشر هذه الايام 😊 انا سبق و نشرت روايتين لكن مش جنسية

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%